DYRK1A, related kinases & human disease

Après la première édition de la conférence « DYRK1A, related kinases & human disease », organisée en mars 2017, à Saint-Malo, nous avons le plaisir de vous annoncer une deuxième édition de cette rencontre, programmée du 23 au 27 mars 2021, toujours au Palais du Grand Large à Saint-Malo.

Environ 120 chercheurs du monde entier sont attendus à ces trois journées de conférence, animées par une cinquantaine d’interventions scientifiques sur la protéine DYRK1A.

Site Internet

Palais du Grand Large
Saint Malo

Travel Awards – 44th Annual Meeting of Japan Neuroscience Society

The 44th Annual Meeting of Japan Neuroscience Society will be held at Kobe Convention Center, Hyogo, Japan from July 28 to 31, 2021. We offer Travel Awards to enthusiastic leading non-Japanese investigators traveling from abroad to present high quality papers at the meeting. Applications of young principal investigators and senior postdoctoral fellows are especially encouraged.

Travel Award Application

Registration: December 1st, 2020 to January 12th, 2021 at noon JST